Bored at work

Collection by Angela Wherry

22 
Pins
 • 
26 
Followers
Angela Wherry
22 Trendy funny work memes offices humor the internet The post 22 Trendy funny work memes offices humor the internet appeared first on Work Memes. Funny Shit, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Drunk, Drunk Humor, Funny Ads, Funny Sarcasm, Office Humor, Funny Office

Workplace

Free and Funny Workplace Ecard: People think that just because you tolerate them at work, it makes you friends.. NO, BITCH! I'm just trying to keep my job! Create and send your own custom Workplace ecard.

 I dont know why this was so funny to me. but it is funny . so laugh! It is just plain FUNNY! Lol, Haha Funny, Funny Stuff, Funny Shit, That's Hilarious, Funny Things, Funny Moments, Random Things, Random Stuff

Loading...

Get a funny take on today's popular news, entertainment, lifestyle, and video content -- all written by the people who bring you those funny ecards.

Haha too funny. I Smile, Make Me Smile, Haha Funny, Hilarious, Funny Stuff, Funny Things, Stuff Stuff, Funny Shit, Random Things

Apology

Free and Funny Apology Ecard: I'm sorry for all of my random, emotional outbursts lately. Also, up yours and I hate you. Create and send your own custom Apology ecard.

This is how much I hate phones. If I could I'd go back in time & kill alexander graham bell. Confession Bear meme - Cast your vote, share, discuss and browse similar memes Bear Meme, Koala Meme, Funny Koala, Funny Bears, Funny Pics, Funny Images, Fun Funny, Funny Work, Funny Captions

The Things We'll Do When Bored...

The Things We'll Do When Bored... - Funny Animal Memes and GIFs that are pure comedy gold.

101 Funny Nursing Memes - "My coworkers and I after a doctor has a power trip." Humor 101 Funny Nursing Memes That Any Nurse Will Relate To Power Trip, Medical Humor, Nurse Humor, Radiology Humor, Medical Careers, Medical Assistant, Way Of Life, The Life, Nurse Quotes

STILL LAUGHING!!!! OMG THIS IS SO FRICKEN TRUE! "doctoritis"..as I like to call it!

The Most Interesting Man in the World Meme - I don't always find good music. But when I do, I blast that shit on repeat till it's ruined. (So glad I have something in common with the most interesting man in the world lol Funny Memes, It's Funny, Funny Shit, 9gag Funny, Funny Golf, Bad Memes, That's Hilarious, Funniest Jokes, Funny Happy

Exactly! #nightshift this was me last night.. And I didn't even work nights

Funny Workplace Ecard: Sometimes I get so bored at work that I actually think about doing some work. But I only really think about it. Haha Funny, Hilarious, Lol, Funny Stuff, Funny Shit, Funny Work, Bored At Work, I Love To Laugh, Thats The Way

Loading...

Get a funny take on today's popular news, entertainment, lifestyle, and video content -- all written by the people who bring you those funny ecards.

This is hell for me. at least a section of Hell. Retro Humor, Vintage Humor, Retro Funny, Karma, Blunt Cards, Work Humor, Work Memes, E Cards, Finding Nemo

Bluntcard Older Cards

Happy funny birthday, halloween, christmas and more.

Learn how to draw a Hand Illusion. Super easy and a fun craft for kids! Learn how to draw a Hand Illusion. Super easy and a fun craft for kids! Bored At Work, Bored At School, Art School, High School, Middle School, Primary School Art, Design Elements, Creations, Teacher's Pet

27 Pointless Projects To Do When You're Bored At Work

Waste time... productively!

Search results for 'friday' Ecards from Free and Funny cards and hilarious Posts Bored At Work, Funny Cute, That's Hilarious, Work Humor, E Cards, Story Of My Life, Someecards, Just For Laughs, Laugh Out Loud

Loading...

Get a funny take on today's popular news, entertainment, lifestyle, and video content -- all written by the people who bring you those funny ecards.

A Captain Picard Facepalm meme. Caption your own images or memes with our Meme Generator. Working Night Shift, Night Shift Nurse, Itachi, Mantra, Facepalm Meme, Evolution, Classroom Memes, Teaching Humor, Shirt Designs

Oh wow...working night shift with a day shifter...NOW I have to hear how tired they are ALL night!

Trying to figure out the best April Fools' day prank? Use one of these thirty-nine epic ways to prank your friends on April Fools! Best April Fools, April Fools Pranks, April Fools Day, April Fools Texts, Funny Pranks, Funny Memes, That's Hilarious, Just For Laughs, The Fool

Hotel prank - These look real! I feel so bad for the housekeepers but I think a good laugh is always appreciated at work!

At Work Like Maybe Stripping Isnt So Bad funny jokes lol funny quotes work quotes humor funny monday quotes monday quotes about work Manager Humor, Nurse Humor, Office Humor, Work Humor, Property Management Humor, Samantha Jones, The Ugly Truth, How To Apologize, Just For Laughs

Hahaha Talk about making poor choices in life and procrastinating. I am way to old for that option. But it's funny.