Pinterest • Maailman kätevin ideakuvasto

36 Hilarious Evil Kermit the Frog Memes That'll Make You Say, "LITERALLY ME!"

Shit, they should fucking know #kermitmemes #kermit #true

422
146

Made me giggle :)

403
136
1

I roast people a lot tbh. It's not good though cuz usually I just chime into other people's conversations. But I am pretty freaking amazing at sarcastic remarks so I am a master in the art of roasting.

3.2k
1.8k
17

Snapchat: itsagifnotagif

374
148

✌️✌️Lmao if it show up on my bulletin then yes hunny it's for everyone to see, isn't that why you pinned it?

669
295
5

We Can All Relate To These Memes (10 Photos)

When you're professional but can turn hood real quick. Kermit the Frog memes

399
176
1

When You Finish A Series On Netflix...

364
129
1

Evil Kermit

177
60

10 New Kermit Memes We Cried Laughing At

2.3k
1k
2

Oh shit, don't even look over there! Lol

219
91