Explore Bugs, Humor, and more!

im dead *said with straight face*

im dead *said with straight face

This guy dont have a life nkw i gtg play soccer break time is ovar

I'm not the only one who does this?

yelling "stay" at an inatimate object that keeps falling over as if it's going to listen to you. that creepy moment when it stays after you say it. then you thank it :D lol yes this is pretty much the story of my life

That awesome moment when puberty makes you Dean Winchester: I laughed so so hard. My stomach hurts now

Noo that awkward moment when you're a girl, then a baby, then dean winchester

When I say something weird…which would be ALL the time!

When I say something weird…

Idk why I almost busted out laughing when I saw this . Maybe cuz Stitch face! I love Stitch

hahahaha!

hahahaha!

So im not the only one

I'm more at singing, winning fake arguments. Whitney Huston ain't got crap on my when it comes to the shower! & I will will that argument, lets take it to the shower!

Right in the childhood...

this is the definition of my life as a child. Omg yes i remember doin tht wen i was younger. Lol tht was awesome

#braaaaassss

Get your meme on!

eeeeehhhhh...true.

I only have to spend all my stock of laughs.

Funny pictures about Before you play 'let's be serious'. Oh, and cool pics about Before you play 'let's be serious'. Also, Before you play 'let's be serious'.

I didn't realise there was another way

Funny Pictures Of The Day – 81 Pics hahaha! this was so me every time I come up from the basement lmao!

How normal girls dance vs me - cartoon - http://www.jokideo.com/

How normal girls dance vs. How I dance. This is frighteningly accurate. Or how I THINK I look like when I dance vs. What I actually look like when I dance lol

I’m quitting life to become a burrito.

I’m quitting life to become a burrito.

Funny pictures about I’m quitting life to become a burrito. Oh, and cool pics about I’m quitting life to become a burrito. Also, I’m quitting life to become a burrito.

Brain activity. happens most of the time.

Brain activity

Funny pictures about How my brain works. Oh, and cool pics about How my brain works. Also, How my brain works.

Pinterest
Search