Explore You Are, That S, and more!

yuusss

Honestly, I laughed out loud. I don't know why because Lionel Richie is such an easy target, but LR jokes crack me up, every time.

Ever make mistakes in life?  Use the Bob Ross method and attitude and lets make them birds.  Yeah, they're birds now.  (And happy ones at that too!)

They're happy birds that live in happy trees! I love Bob Ross aka the happy painter

Loved this song when it came out - yet another Brit that gave me butterflies.

Never gonna give you up. Never gonna let you down. Never gonna run around and desert you. Never gonna make you cry. Never gonna say goodbye. Never gonna tell a lie and hurt you. I'm listening to this song all the time.

Teacher Memes | spanishplans

It would make more sense…

Never saw either movies, but I'm guessing Biggest Loser has something to do with fighting for food. lol, that's what I thought the Hunger Games was about until I was told I was wrong xD

Like the wind.

lol the look on this kids face. In all seriousness though, that man should not be able to be a cop. Cops should be physically fit to some degree.

The most viral images on the internet, curated in real time by a dedicated community through commenting, voting and sharing..

Chuck Norris and Nazi Germany

Everyone loves a good Chuck Norris meme. -- Chuck Norris was born on May Nazi Germany surrendered on May Coincidence?

hate it when that happens.

ah-good-sir-i-do-believe-i-have-shat-my-pantaloons.jpg pixels Ah good sir I do believe I have shat my pantaloons. This is the best meme of all time.

These are from a book called Disorder in the American Courts and are things people actually said in court, word for word, taken down and published by court reporters that had the torment of staying calm while the exchanges were taking place.

HOW DO COURT RECORDERS KEEP STRAIGHT FACES? These are from a book called Disorder in the American Courts and are things people actually said in court, word for word, taken down and published by court reporters that had the torment of staying calm while

Yeah, I never trusted squirrels anyway...now zombie squirrels, great....

The right way to celebrate Halloween

Squirrel got his head stuck in Halloween yard decoration, and terrified a neighborhood. funny, but poor squirrel

I can't tell if he is making a joke or lost a bet but either way...

Funny pictures about Ginger Bread Man. Oh, and cool pics about Ginger Bread Man. Also, Ginger Bread Man photos.

Dang! Feeling the love there, hubby?

Best classified ad ever…

Funny pictures about Best classified ad ever. Oh, and cool pics about Best classified ad ever. Also, Best classified ad ever.

HAAA!

Funny pictures about If Chinese people got English tattoos. Oh, and cool pics about If Chinese people got English tattoos. Also, If Chinese people got English tattoos.

I don't know why I find this so funny

"Oh god it must be too late and I need to sleep cuz I made the face and said "phteven" out loud and now I can't stop laughing." - Not my quote, but it was exactly what I did. Most honest LOL moment of my life.

I SOOO feel his pain but I can't stop laughing!!

That kid's face is priceless! But the kid getting the shot is the one with the really wild look on his face! That kid who's next is SO me!

Pinterest
Search