Explore Factories, Mans Best Friend, and more!

Dogs unconditional love described to perfection i love you Rob!!!!

She might doo-doo on your floor, but she ain't gonna doo-doo on your heart.

It’s sad to bring such adorable pets to the vet.

Adorable Bride & Groom Wraps For Your Wedding Wine Glasses.

Pets At The Vet! Hilarious Photos Of Terrified Dogs And Cats Who Really Don't Want A Check-Up cute animals dogs cat cats adorable dog puppy animal pets kitten funny animals funny pets funny cats funny dogs<<<I feel so bad

Haha this is the sad facts for fangirls/boys everywhere.

Levi and Hanji, Sasha and Connie (both from Attack on Titan), Max and Fang (Maximum Ride), Rock and Revy (Black Lagoon)

Girl Meets World (3x12) This was an interesting turn of events!

Maya & Josh~Girl Meets Bear he does care for her a lot, he just wants the best for Maya and that's why they are playing the long game! Josh better get a move on and ask Maya out!

rob-dyrdek-baby

Meet Nala Ryan! Rob Dyrdek and Wife Bryiana Welcome Their Second Child

rob-dyrdek-baby

15 Reasons Phil Dunphy Is Everyone’s Favorite Modern Family Character

15 Reasons Phil Dunphy Is Everyone's Favorite Modern Family Character

15 Reasons Phil Dunphy Is Everyone’s Favorite “Modern Family” Character… Ty Burrell Turns 47 Today! I love Phil and Modern Family!

Phil Dunphy

29 Admirable Traits You Inherit When You're A Dunphy

Yea starting with "I want to have your children" probably isn't the best strategy...

"That's too risky, Cory. It'll probably come out, 'I wanna have you children.'" I think that's what would happen to me if Robert Downey Jr. said hello to me.

Mila Kunis & Ashton Kutcher - then and now

Mila Kunis & Ashton Kutcher - then and now

This made me laugh out loud. Haha Ryan gosling

Funny pictures about What people think of Ryan Gosling. Oh, and cool pics about What people think of Ryan Gosling. Also, What people think of Ryan Gosling.

WHAT EXACTLY HAPPENED TO ME A WHILE AGO AT THE SALON...... LOL

Busty Girl Problems-- the one about the necklace is SPOT ON <--- but it's not just a busty girl problem, girls with small boobs have it too, trust me, I know.

Girl Meets World (2x29) this part made me tear up watching it

Rob Moya @rob_moya Hard work pays of...Instagram photo

Awesome show

30 minutes of the ever-entertainingly petite, but brilliant business entity that is Rob Dyrdek, commenting on videos of people falling down. its awesomely terrible. and o so funny.

Pinterest
Search