Cancel
More information
yyYYYOOOOOOTAEKOOK
Find this Pin and more on BTS by Aino Mäkelä.
What others are saying

Thus awake my vkook heart😘😘

i dont even know if i ship vkook but this is lowkey cute

I would too tbh who can blame him

no homo bro

yyYYYOOOOOOTAEKOOK

yyYYYOOOOOOTAEKOOK

Similar ideas

Cancel
More information
❁❀ “ᗯᕼᕮᑎ TOᗰOᖇᖇOᗯ ᑕOᗰᕮS, Tᕼᕮ ᗷᖇIGᕼT ᒪIGᕼT ᗯIᒪᒪ SᕼIᑎᕮ SO ᗪOᑎ'T ᗯOᖇᖇY” ❁❀
Find this Pin and more on ❝ вangтan. ❞ by 𝐤𝐚𝐭𝐞 ☯ 凯特.
What others are saying

Who wouldn't be excited? Mah vkook feels but seriously.

Taekook is real

Who wouldn't be excited? i wish i was tae in that moment

But can i be Jungkook coz i wanna get my hands on tae😋😂😂😂

❁❀ “ᗯᕼᕮᑎ TOᗰOᖇᖇOᗯ ᑕOᗰᕮS, Tᕼᕮ ᗷᖇIGᕼT ᒪIGᕼT ᗯIᒪᒪ SᕼIᑎᕮ SO ᗪOᑎ'T ᗯOᖇᖇY” ❁❀

❁❀ “ᗯᕼᕮᑎ TOᗰOᖇᖇOᗯ ᑕOᗰᕮS, Tᕼᕮ ᗷᖇIGᕼT ᒪIGᕼT ᗯIᒪᒪ SᕼIᑎᕮ SO ᗪOᑎ'T ᗯOᖇᖇY” ❁❀
Cancel
More information
YO JUNGKOOK WTF #bts #bangtanboys #kpop #funny #memes
Find this Pin and more on BTS by Shreya Sahay.
What others are saying

Jungkook made Taehyung shy with his dance

Vkook is my lifeu

Vkook has never been so real

Taekook owns my ass

YO JUNGKOOK WTF #bts #bangtanboys #kpop #funny #memes

Cancel
More information
Taekook best
Find this Pin and more on KPOP MEMES AND THINGS by Viktoria.
What others are saying

The moment when you love puple ;

That's so me with my crush

Taekook best

Taekook best
Cancel
More information
And he smiled when he found it too! So precious!
Find this Pin and more on K-Pop Things by Liz.
What others are saying

Awww and he smiled when he found it too! So precious!

Aishhh so cute >

that tiny little smile in the last pic omfg

Jin is too extra

And he smiled when he found it too! So precious!

And he smiled when he found it too! So precious!
Cancel
More information
Favorite BTS shipping<3vkook forevahh!!!!
Find this Pin and more on BTS by stephany villeda.
What others are saying

Awww Taehyung really loves Jungkookie

Not gonna lie. But V looks like he gives the best cuddles.- <-- SAME THO

They nap like babies and it's so sweet

Im not a Taekook shipper but c'mon this is soooo cute 💙

Favorite BTS shipping<3vkook forevahh!!!!

Favorite BTS shipping<3vkook forevahh!!!!
Cancel
More information
This is so adorable aww << That's not the word I'd use for Jimin and Yoongi kneeling on the floor in those outfits... that is sexy as fuck.....
Find this Pin and more on BTS by Jasmine Is Awesome.
What others are saying

Why watch when they are actually the one who made their own 50 Shades of YoonMin?

they're all so supportive and involved

I would’ve been scared shitless that I would fall through

BTS supports each other so much I love it

This is so adorable aww << That's not the word I'd use for Jimin and Yoongi kneeling on the floor in those outfits... that is sexy as fuck.....

This is so adorable aww << That's not the word I'd use for Jimin and Yoongi kneeling on the floor in those outfits...   that is sexy as fuck.....

Similar Ideas

HAVE YOU NOT SEEN THE CHEEK KISS

HAVE YOU NOT SEEN THE CHEEK KISS

- ̗̀ @teddybearteanna  ̖́-

- ̗̀ @teddybearteanna ̖́-

stiffjftskbuchifrgij

Imma call only yoongi oppa tho. Other bangtan members are brothers

Nope! This is setting standards that are too high for them. They shouldn't be starving themselves. They should eat a lot and be strong and healthy! I would rather see them solidly built and strong than waif-like and starving.

In my whole 20 years as an art enthusiast I never understood why nude art was a thing. Through Jeon Jungkook I came to understand.

idk how this will help then. that only makes me sadder in a way. bc i don’t have anyone who will do that for me LMAO HAHAHAHHA

idk how this will help then. that only makes me sadder in a way. bc i don’t have anyone who will do that for me LMAO HAHAHAHHA

What the title says, enjoy :)  Credits to the mudda creative people w… #random #Random #amreading #books #wattpad

memes :: bts

Suga rapping rap mon is judging and taekook be kissing <<<<<< this caption is perfect

Min Yoongi. Ein Rebell. Park Jimin. Ein ganz normaler Junge. Zwei We… #fanfiction # Fan-Fiction # amreading # books # wattpad

Because of U [Yoonmin FF]

°~snaps~° °~memes~° °~imagines~° °~texts~° (Although they are are goals, Jimin totally wrecked me in BST)

Did this actually happen though

Jk singing "I know" -Know you love me girl . [Look at the crown] -Know you love me boy. [Look at Taehyung ].

Also the scariest shit you'd ever see- okay but why would I wanna make him mad.

Pinterest
Search

Unlimited free access to the world's best ideas

Sign up to see more

OR

By continuing, you agree to Pinterest's Terms of Service, Privacy Policy
Pinterest helps you find ideas to try.