Explore True Stories, That S, and more!

Yhv

Funny pictures about Mostly Every Night Of My Life. Oh, and cool pics about Mostly Every Night Of My Life. Also, Mostly Every Night Of My Life photos.

100 Inspirational and Motivational Quotes of All Time! (35)

100 Inspirational and Motivational Quotes of All Time! (35)

I seriously just wanna cuddle up and watch an old Disney movie with hot chocolate and ignore life and everyone and everything. Except not so much a disney movie. more like a BBC movie

My brain

What can you do to keep the loneliness pangs away?

FIBRO FOG - My brain is experiencing technical difficulties. Please stand by.

"Kiss my ass"

While you’re talking behind my back, feel free to bend down and kiss my ass. quotes about fake friends talking behind your back

You need to apologize for being incapable of being a MAN!

I make no apologies for the fact that your balls aren't big enough to handle my personality. The best collection of quotes and sayings for every situation in life.

QUOTE, Funny Sarcasm: 'Those who stir the shitpot should have to lick the spoon.

Me all of the time!

I've got 99 problems & 86 of them are completely made scenarios in my head that I'm stressing out about for no logical reason. STORY OF MY LIFE! Time to let go of worrying.

Nah, I'm not that good at hiding feelings.  If I don't like you, there pretty much will never be a  problem knowing.  Women on the other hand have a tendency to hide it better, just because they are not as confrontational, unless they are talented in the art of fucking you up, physically.

Just because I'm smiling doesn't mean I don't want to hit you in the face I always smile. (Although I rarely feel mean things, I just always smile.

funny quotes that are good - Google Search

Funny Quotes and Memes!

My swimsuit told me to go to the gym today, but my sweatpants were like. "Nah girl, you're good!" xD I don't go to the gym in a swimsuit, though.

Haha, yep

Husband Marriage Quotes: Marriage lets you annoy one special person for the rest of your life.

Dear 3am we have to stop meeting like this

Definition of Insomnia by Webster Dictionary In`som´ni`a n. Lack of sleep; inability to sleep, especially when chronic; Definition of Insomnia by Michelle I can't f-ing sleep!

Nopeity Nope Nope.

25 Ways of Getting Revenge On Your Cheating Boyfriend Relationship status single boyfriend relationship n d cheating cheater cheated cheats cheat honest lies lie liar lying lied lie n ignore shady lied lies Nick me

Pinterest
Search