HAHAHA SHAWN'S RANDOM TWEETS ARE MY LIFE

The 85 Funniest Tweets Of All Time

General mix of the week

Language of Flowers-good to know for my floral tattoo sleeve 8531 Santa Monica Blvd West Hollywood, CA 90069 - Call or stop by anytime. UPDATE: Now ANYONE can call our Drug and Drama Helpline Free at

I don't think my parents want me to have a boyfriend. They still think I'm their little muffin

You're not alone Shawn. Yeah, Shawn is a weird kid but he's adorable and loveable so I don't see how he doesn't have a girlfriend

omg haha

Instagram Post by shawn mendes 💓 (@loveshawns)

That seems like shawn actually, his manger or whatever probley wouldn't let him 😂

Yes just yes<<< is it bad that I tried to double tap this?

Haha fine I'll come and cuddle u lazy bum *lays next to him* Shawn: Yay! *hugs me* Me: Haha shawn u dork Shawn: Ya but u luv me!

Just a few words to describe how much he means to us❤️❤️❤️because honestly words can't really describe

Can I just add a little to this lets see -how he much he loves muffins -how he is such a dork -how he is silly -salsa Shawn !

Pinterest
Search