Pinterest
Yuup!!

5 deadly terms used by a woman Funny Signs And Quotes About Women from L. Sommer the author of 199 Ways To Improve Your Relationships, Marriage, and Sex Life - check my website for lots more funny stuff and sample readings to my various books

So me, Don't you think.................

that age funny quotes quote funny quote funny quotes humor Oh my goodness that's me.the fine line between professional and too comfortable I feel like this and I'm in HS

sounds like me!

'Damn You Autocorrect' Exposes 10 Funniest Love Fails

so me. people think I did stuff I didn't because I can't stop laughing when I find whatever was done funny and actually I am bummed mad I didn't think of doing it.

Trollblogging

'My first instinct when I see an animal is to say 'hello'. My first instinct when I see a person is to avoid eye contact and hope it goes away. That's because animals are better than people sometimes.

Lol me

Lol me

ツ

Sign for home minibar - The Officer Said, "You Drinking" I Said,"You Buying" We Just Laughed and Laughed. I Need Bail Money wood Sign Funny Alcohol Sign.

Sdffhvcdfthgddrgg

There is NOTHING, and I mean NOTHING, I hate more than people on cell phones in public bathrooms. If you work in retail it happens ALL the time bc employees take "bathroom breaks" so they can make phone calls.

Ain't it the truth!!

Fun quote - everything I like is either illegal immoral fattening addictive expensive or impossible :)

Think this sums it up perfectly.

Why Men And Women Think Differently: This Guy Nails It - Seriously, For Real?Seriously, For Real? {Christian Marriage Comedian & Pastor Mark Gungor} {Video is funny Men vs Women's Brain}

Yep

My Four Moods . too old, too tired, too sober, and I don't have time for this shit! Deal with it. Ha Ha Ha, too funny

Omgggggggg I got this thing that I have with my best friend from this exact pin we call it Good Horizontal pauses that or GHP

a día, taking naps sounds so childish I prefer to call them horizontal life pauses. I love to take about three horizontal life pauses per day,

If you gotta grow old, you might as well laugh about it! Our funny sign featuring the Cat in the Hat encourages a healthy approach to aging. Time passes for us all, no matter how kind, mean, rich or p

Cat in the Hat Aging Humor Funny Novelty Sign

Aging humor is a great way to make each birthday more bearable. Click now to see this funny sign featuring a Dr. Seuss poem on getting old.

Pretty much ya

Why do people say, 'grow some balls'? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding. - Betty White LOVE HER!

Ahahaaaa stopped doing this and now it's just funny to remember how immature I was

Mostly all nights…

Funny pictures about Mostly Every Night Of My Life. Oh, and cool pics about Mostly Every Night Of My Life. Also, Mostly Every Night Of My Life photos.