Explore Teenage Quotes, Teenage Post, and more!

Explore related topics

Teenpost

I get so mad when other girls do this. Here I am, wearing worn jeans, an old sweatshirt with a hole in the pocket, messy hair, and they're complaining about some stupid trend or whatever. Drives me MAD.lol drives me crazy lol

~Teenager Posts~

This is like sooo real!potato soup, loaded baked potato,mashed potatoes,even french fries!

LOL!

Sometimes I use big words I don't fully understand in an effort to make myself sound more photosynthesis.

Ha

Teenager Quotes, Teenager Posts, Teenagers, Pizzas, Teenage Quotes, Teenage Post, Teen Quotes, Teen Posts

True that!

Teenager Post # 5147 Childhood is like being drunk. Everyone remembers what you did, except you. That is the truth, it's all a blur.

Haha

i hate when waiters ask are you done with that? when the plate is completely clear. like nah, imma eat the plate too

Teenagerposts : Photo

Teenagerposts - thats's ME

True love right there. Thanks ems for showing me this, truer words have never been said!

Me and my crush have made eye contact every day for a month and a half. when we do tho, he smiles every time!

Except this one that I have, she never does that I'm sure because she's just as crazy as me lol

I hate those bad thoughts! But this could be true even tho I only have like 2 friends and one lives near me in Florida and the others in Michigan lolz

I never know what day it is

That happened one the day before school I took a nap woke up found my mom and asked if it was time for school

Well, it REALLY starts around Jan when ur sick of school but summer is far

Well, it REALLY starts around Jan when ur sick of school but summer is far - Sad but true. The weeks just fly by this way. You feel bad though because you feel like you should be enjoying them instead.

Pinterest
Search