Explore In Love, Pin Up, and more!

Truu

I"d tell you to kiss my ass, but I'm pretty sure you'd fall in love, and then I'd never get rid of you.

If you gotta grow old, you might as well laugh about it! Our funny sign featuring the Cat in the Hat encourages a healthy approach to aging. Time passes for us all, no matter how kind, mean, rich or p

Cat in the Hat Aging Humor Funny Novelty Sign

Aging humor is a great way to make each birthday more bearable. Click now to see this funny sign featuring a Dr. Seuss poem on getting old.

I was blessed with an awesome personality, a great ass, and a beautiful face. It just wouldn't be fair to the other girls if God gave me big boobs. But God did give me big boobs. who said life is fair?

Yes

Other women don't intimidate me. I'll sit right next to a bitch that doesn't like me and be like, "Heyyy Girl! Bc it's EXACTLY the truth about ME!

Love it @Dixon Chappell, @Trish Robinson, @Abbey Burkett

Pain makes you stronger. Years make you braver. A broken heart makes you wiser. And alcohol makes you not remember any of that crap. So drink on and be merry!

.idiotic, bat shit crazy is more like it .... there should be a vaccine or mandatory holding cells on mars for these people... the world would be a much better place for everyone! lol

Funny Confession Ecard: I don't really know what's going on with you right now but I'm pretty sure it has something to do with you being a fucking asshole.

hhahaha yup this sums up myself and @Kayla Link

Sometimes I hate being a girl…

Funny pictures about Sometimes I hate being a girl. Oh, and cool pics about Sometimes I hate being a girl. Also, Sometimes I hate being a girl.

Wisdom Quotes, Nerdy, Perspective, Funny Stuff, Sayings, Life, Funny Things, Ha Ha, Lyrics

LOL... This is so me

I have PMS, OCD, and ADD. I want to cry and look pretty while I kill everyone, but I can't focus on that right now. I'm cleaning .

Ummm nope

Trust Vodka funny party dance drunk lol vodka alcohol funny humor funny quote funny quotes--I have heard this lie before

I Know I Have One  See more funny pics at killthehydra.com!

lol tis true sometimes.girls do say suck my dick even tho we don't have one. wonder if that saying would make it as far as suck my dick. Oh just some random thoughts.

Pinterest
Search