Explore these ideas and more!

Joo se on valmis. Viilausta vaille. Iltapäivällä.

Joo se on valmis.

Seriously though... "All things are possible with coffee and mascara."

All Things Everything Is Possible With Coffee Mascara Typography Minimalist Motivational Black White Quote Poster Prints Printable Decor Art

Motivational Quotes : Coffee and Mascara

All Things Marvel and DC - Fact Dump #lol #haha #funny

All Things Marvel and DC - Fact Dump - Visit to grab an amazing super hero shirt now on sale!

I may have completely erased all of intermediate statistics because of trauma-related reasons, but this is pretty cute

If at first you don't succeed...

When You Fail, Turn To Science // funny pictures - funny photos - funny images - funny pics - funny quotes -

Funny Text About Mom vs Daughter’s Ex

Why is the mom texting mommy lol

Ok this made me laugh. First of all if a guy says he doesnt want to see you and you do it anyways, it is called stalking!! I just think some of these are funny.

Alright I get that but the whole punching thing if your kinda wimpy it won't get you guys who are just friends they want a girl who can play video games and sports without complaining<<yea is very true for me.

Absolutely love Lilo & Stitch - All about FAMILY

16 Shockingly Profound Disney Movie Quotes

The 15 Truest Disney Quotes Ever-- it would super cute to do a quote wall in the play room!

I would have everyone I love and everything I need. More

10 Things Successful Women Do Before Breakfast - PART I

Food for thought - "What if you woke up today with only the things you thanked God for yesterday.

When a totally normal sentence suddenly became a signifier for all things British. | 29 Times Tumblr Summed Up What Britain Is Actually Like

When a totally normal sentence suddenly became a signifier for all things British.

A totally normal sentence suddenly became a signifier for all things British

The Boy Who Died

The Boy Who Died

Rory "the Roman" Williams

www.JRSpublishing-freegifts.co.uk  weight loss, motivation, exercise routines, diets & healthy living advise

Mama always said if you cannot say something nice don't say it at all! Well you can call someone a wanker without ever using the words! This fun card puts a nautical theme into insults! Card is blank so you can personalize the message inside and includes

+#wattpad+#random+A+collection+of+funny+(beware+I+have+a+gay++sense+of+humor)+tumblr-tweets-memes+etc Might+include+a+bunch+of+bands *cough*+Fall+Out+Boy Unless+I+say+otherwise+I+didn't+make+these+posts+and+all+credit+goes+to+their+respective+owners. ps+I'm+allowed+to+call+things+gay+because+I'm+a+gay+so+fuck+you

-textposts tweets and other stuff- - --1--

+#wattpad+#random+A+collection+of+funny+(beware+I+have+a+gay++sense+of+humor)+tumblr-tweets-memes+etc Might+include+a+bunch+of+bands *cough*+Fall+Out+Boy Unless+I+say+otherwise+I+didn't+make+these+posts+and+all+credit+goes+to+their+respective+owners. ps+I'm+allowed+to+call+things+gay+because+I'm+a+gay+so+fuck+you

36 Funny Pictures That Will Make You LOL

36 Funny Pictures That Will Make You LOL

I repeat abort mission? Browse new photos about I repeat abort mission? Most Awesome Funny Photos Everyday! Because it's fun!

Make one special photo charms for your pets, 100% compatible with your Pandora bracelets.  Funny Memes -

Make one special photo charms for your pets, compatible with your Pandora bracelets. Funny Memes - Tap the link for an awesome selection cat and kitten products for your feline companion!

When we didn’t need other countries anyway. | 17 Times America Got Burned By Tumblr. HAHAHAHAHA. Damn, that was good

When we didn't need other countries anyway.

Don't talk shit about our shitty country.

42 Things All People With A Scottish Mum Heard Growing Up

42 Things All People With A Scottish Mum Heard Growing Up

"Your jaiket's on a shoogly peg!

Pinterest
Search