Explore Brochures, Nostalgia, and more!

Explore related topics

Suomen vahvimmat Platina

Suomen vahvimmat Platina

Artsy Chicks Rule (@artsychicksrule) | Twitter

Turn right at the corner with the red house that has a broken shutter.directions I can understand

LMFAO...

Sarcasm falls out of my mouth quotes quote lol funny quote funny quotes humor sarcasm stupidity humorous. (that was totally worth the laugh I just had)

And that's putting it lightly.. Lol

Why is it called "beauty sleep" when you wake up looking like a troll. Lol so true

Although saying that might  make it worse, but I gotta admit congrats to someone who would say that! Lol

Teenager Posts Hahahahaha that would be so funny. Not to the cop tho.

Funny

My swimsuit told me to go to the gym today, but my sweatpants were like. "Nah girl, you're good!" xD I don't go to the gym in a swimsuit, though.

True wisdom.

Life's disappointments are harder to take when you don't know any swear words - Calvin & Hobbes

Pinterest
Search