Muita ideoita:
I. Can't. Stop. Thinking. I'm thinking about you, about her, about him, about school, about work, about everyone I have to call tomorrow, about wtf I'm gonna do. Idk what to do. I don't know. I just want to stop thinking so I can fucking sleep. It's 3am.

I. Can't. Stop. Thinking. I'm thinking about you, about her, about him, about school, about work, about everyone I have to call tomorrow, about wtf I'm gonna do. Idk what to do. I don't know. I just want to stop thinking so I can fucking sleep. It's 3am.

When you feel so tired but you cant sleep.

When you feel so tired but you cant sleep.

Was me haven't played soccer and I'm thinking to end the curtains on that... even i don't know what I will become in the future

Was me haven't played soccer and I'm thinking to end the curtains on that... even i don't know what I will become in the future

Playing soccer in the rain just for fun with your friends is the best

Playing soccer in the rain just for fun with your friends is the best

Is it a problem that I'm both? But yeah, definitely a swim girl problem.

Is it a problem that I'm both? But yeah, definitely a swim girl problem.

Seriously if you make a comment about soccer, I will snap your neck.

Seriously if you make a comment about soccer, I will snap your neck.

There is no failing. There is either winning or learning. The only way you fail.... is if you don't try. Be brave enough to fail and you will always succeed.

There is no failing. There is either winning or learning. The only way you fail.... is if you don't try. Be brave enough to fail and you will always succeed.

CR7 soccer meme LOL

CR7 soccer meme LOL

:) exactly. When we say soccer is life, we mean it!

:) exactly. When we say soccer is life, we mean it!

Positive quotes about strength, and motivational

Positive quotes about strength, and motivational